יאיר לפיד ארץ נהדרת - ביבי וגנץ ארץ נהדרת - Lookalike : במערכון נראה בן דמותו של נפתלי בנט, המגולם על ידי ערן זרחוביץ', כשלראשו מונחות שתי קוביות תפילין, שהונחו בדומה לתספורת של נטע ברזילי באירוויזיון.

יאיר לפיד ארץ נהדרת - ביבי וגנץ ארץ נהדרת - Lookalike : במערכון נראה בן דמותו של נפתלי בנט, המגולם על ידי ערן זרחוביץ', כשלראשו מונחות שתי קוביות תפילין, שהונחו בדומה לתספורת של נטע ברזילי באירוויזיון.. קרא הכל על יאיר לפיד באתר גלובס: יאיר לפיד = 14 מנדטים שלום לך, איש מצודד ויפה שמעתי אתה רוצה לקפוץ לפוליטיקה, כל הכבוד, מה יש לך להציע לנו? ארץ נהדרת פוגשת את המחאה החברתית ולפאנל מגיעות הבנות של מעושרות. נדב לפיד, זכה בדב הזהב בפסטיבל ברלין. ארץ נהדרת מנסה לברר האם המערכת הפוליטית בישראל בכלל ערוכה לבחירות.

לפיד שכחלק מלקחי העבר סיגל לעצמו במהלך הקמפיין את השתיקה סביב ההצהרה כי הוא מתמודד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, סירב גם הבוקר (שלישי) העומדות בפתח הקלפי להצהיר כי הוא מתמודד לתפקיד הרם. יאיר לפיד = 14 מנדטים שלום לך, איש מצודד ויפה שמעתי אתה רוצה לקפוץ לפוליטיקה, כל הכבוד, מה יש לך להציע לנו? ארץ נהדרת היא תוכנית בידור סאטירית ישראלית, שמשודרת במסגרת שידורי קשת החל מנובמבר 2003. כותרות העיתונים למחרת העצרת המרכזית היו ארץ חדשה, שם הלהיט שבחר שלמה ארצי. מה זאת אומרת מה יש לי להציע, אני מציע את עצמי.

יאיר נתניהו תוקף את ארץ נהדרת: "חרם חרדי על המוצרים ...
יאיר נתניהו תוקף את ארץ נהדרת: "חרם חרדי על המוצרים ... from img.ice.co.il
כשנכנסתי לאוצר היו בין שבעת המנכלים שישה גברים ואישה. כן, כמובן, אבל מה אתה מייצג? יאיר היקר.אנחנו לא יכולים רק לקונן. לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, מפלגתו חברה לזו של בני גנץ והן רצות ברשימה המשותפת כחול לבן. ארץ נהדרת מנסה לברר האם המערכת הפוליטית בישראל בכלל ערוכה לבחירות. רשת ממשיכה להוביל את הטבלה השבועית, הפעם עם יאיר לפיד שהביא 26.7%. כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש. במסיבת עיתונאים אחת מלאת הומור, אייל ברקוביץ' העביר ביקורת יוצאת מהכלל על הקמפיין שיאיר לפיד עומד להשיק לראשות הממשלה.

בכך מסתמנת התוכנית סופית כתוכנית של העונה, של החורף ושל המדינה כולה.

יור ימינה חתם על התחייבות שלא יישב תחת יאיר לפיד גם ברוטציה, והציב תנאי לראש הממשלה נתניהו • תתחייב שלא תישען על קולות התנועה האיסלאמית. לאחר הדיווח שלנו אתמול על השמועות כי יאיר לפיד קרא לפעיליו להלחם בפייגלין, פייגלין התראיין לnrg ובראיון בהמשך לפרסומים אלו אוהדיו של משה פייגלין מתקיפים בחריפות את יאיר לפיד: Today is armenian genocide remembrance day. בנט עצמו הגיב למערכון בחשבון הפייסבוק שלו. אתה לא רואה ערוץ 2? יאיר לפיד הגיע לפאנל המכובד של ארץ נהדרת בשביל לשאול: מה זאת אומרת מה יש לי להציע, אני מציע את עצמי. אנחנו צריכים שימות חייל כמו אתמול וכולנו נתאחד? לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, מפלגתו חברה לזו של בני גנץ והן רצות ברשימה המשותפת כחול לבן. ארץ נהדרת מנסה לברר האם המערכת הפוליטית בישראל בכלל ערוכה לבחירות. מערכון של ארץ נהדרת עורר הערב (רביעי) תגובות זועמות הן ברשתות החברתיות והן מצידם של פוליטיקאים. עמית סגל בארץ נהדרת, במונית של אשר בן חורין. לפיד שכחלק מלקחי העבר סיגל לעצמו במהלך הקמפיין את השתיקה סביב ההצהרה כי הוא מתמודד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, סירב גם הבוקר (שלישי) העומדות בפתח הקלפי להצהיר כי הוא מתמודד לתפקיד הרם.

בכך מסתמנת התוכנית סופית כתוכנית של העונה, של החורף ושל המדינה כולה. סער ינסה להקטין את בנט, כדי לספחו תחתיו לאחר הבחירות • לפיד ירצה לראות במחיקת גנץ • מיכאלי חוששת מחזרת השמאל ל'מרצ' • ועודה יקווה לראות את עבאס בחוץ (בחירות). יש אדם עם מנת משכל גבוהה משל קרפדה, אשר הפרופוגנדה הארסית, הטיפשית, השקרית והשקופה של ״ארץ נהדרת״ עובדת עליו? רשת ממשיכה להוביל את הטבלה השבועית, הפעם עם יאיר לפיד שהביא 26.7%. ארץ נהדרת (קשת) ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג ובפער עצום מיתר התוכניות, עם 30 אחוז רייטינג בממוצע (לפי משקי הבית היהודיים).

תרבות - טלוויזיה nrg - ...נתניהו ב"ארץ נהדרת" - למה זה היה
תרבות - טלוויזיה nrg - ...נתניהו ב"ארץ נהדרת" - למה זה היה from www.makorrishon.co.il
במסיבת עיתונאים אחת מלאת הומור, אייל ברקוביץ' העביר ביקורת יוצאת מהכלל על הקמפיין שיאיר לפיד עומד להשיק לראשות הממשלה. עזבו אתכם ניסיון וכל השטויות האלה. הנאום המצוטט ביותר מהפגנות הענק החברתיות של הקיץ האחרון היה בכלל שיר. אני חושב שלפיד נלחם על הקולות של אלו בימין החוששים מפייגלין, טוב יעשה פייגלין. אביבית בר זוהר, הגיחה לרגע מבית האח הגדול לתמוך במועמד החדש וזיעזעה את עולמו של האברך שישב לידה. מזל שיש לנו רק יום אחד תשעה באב אנחנו צריכים לחפש את הטוב ולבנות ארץ נהדרת ונחיה כאן רק שיהיה בנינו כבוד לאחי שחי איתי פה בארץ. יאיר לפיד, חבר הכנסת ויור מפלגת 'יש עתיד', מדיח את ראש הממשלה מהמקום הראשון. יאיר לפיד הגיע לפאנל המכובד של ארץ נהדרת בשביל לשאול:

מערכון של ארץ נהדרת עורר הערב (רביעי) תגובות זועמות הן ברשתות החברתיות והן מצידם של פוליטיקאים.

זה לא ששתי הסדרות האלו רחוקות זו מזו כמו אביגדור ליברמן וטוהר מידות, כי אחרי הכול מדובר באותו בית גידול ובאותם בשנות ה־90 האיש שהתיימר לייצג את הישראליות היה יאיר לפיד. יאיר לפיד, חבר הכנסת ויור מפלגת 'יש עתיד', מדיח את ראש הממשלה מהמקום הראשון. במסיבת עיתונאים אחת מלאת הומור, אייל ברקוביץ' העביר ביקורת יוצאת מהכלל על הקמפיין שיאיר לפיד עומד להשיק לראשות הממשלה. ארץ נהדרת (קשת) ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג ובפער עצום מיתר התוכניות, עם 30 אחוז רייטינג בממוצע (לפי משקי הבית היהודיים). יאיר לפיד מלמד את נתן זהבי איך עושים תקציב. הנאום המצוטט ביותר מהפגנות הענק החברתיות של הקיץ האחרון היה בכלל שיר. יאיר לפיד מתגאה ברוב הנשי שיצר בצמרת האוצר: סופר, בעל טור, תסריטאי, שחקן, מחזאי, פזמונאי ומנחה טלוויזיה לשעבר. סער ינסה להקטין את בנט, כדי לספחו תחתיו לאחר הבחירות • לפיד ירצה לראות במחיקת גנץ • מיכאלי חוששת מחזרת השמאל ל'מרצ' • ועודה יקווה לראות את עבאס בחוץ (בחירות). אביבית, דיירת אח הגדול, קפצה ששמעה את המילה כסף ורני רהב הגיע להזכיר ליאיר לפיד מאיפה הוא בא. והאמת, טוב שכך, אחרת מה הסבירות שהייתי רואה בשידור חי איך ברקוביץ' ממציא מחדש את גבולות הטלוויזיה והופך סופית לפארודיה של עצמו? לפיד שכחלק מלקחי העבר סיגל לעצמו במהלך הקמפיין את השתיקה סביב ההצהרה כי הוא מתמודד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, סירב גם הבוקר (שלישי) העומדות בפתח הקלפי להצהיר כי הוא מתמודד לתפקיד הרם. לא קורא את העיתון של המדינה?

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות, יור יש עתיד הגיב למסמך שעליו חתם יור ימינה, שלפיו הוא לא יישב עם לפיד. קרא הכל על יאיר לפיד באתר גלובס: יאיר לפיד, חבר הכנסת ויור מפלגת 'יש עתיד', מדיח את ראש הממשלה מהמקום הראשון. ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון ל'כיכר השבת' • צפו (ארץ). כשנכנסתי לאוצר היו בין שבעת המנכלים שישה גברים ואישה.

יעל אנדורן יכולה | הפלוג - הבלוג הפוליטי של טל שניידר
יעל אנדורן יכולה | הפלוג - הבלוג הפוליטי של טל שניידר from www.talschneider.com
לא יעזור לאף אחד כלום. לפיד שכחלק מלקחי העבר סיגל לעצמו במהלך הקמפיין את השתיקה סביב ההצהרה כי הוא מתמודד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, סירב גם הבוקר (שלישי) העומדות בפתח הקלפי להצהיר כי הוא מתמודד לתפקיד הרם. עכשיו אנחנו כבר יודעים, לפיד הוא מייצג נאמן של 20 מנדטים. יש אדם עם מנת משכל גבוהה משל קרפדה, אשר הפרופוגנדה הארסית, הטיפשית, השקרית והשקופה של ״ארץ נהדרת״ עובדת עליו? לאחר הדיווח שלנו אתמול על השמועות כי יאיר לפיד קרא לפעיליו להלחם בפייגלין, פייגלין התראיין לnrg ובראיון בהמשך לפרסומים אלו אוהדיו של משה פייגלין מתקיפים בחריפות את יאיר לפיד: ארץ נהדרת מנסה לברר האם המערכת הפוליטית בישראל בכלל ערוכה לבחירות. לפיד לא יהיה ראש ממשלה 15 בנט חתם על מסמך להקמת ממשלת ימין. ארץ נהדרת היא תוכנית בידור סאטירית ישראלית, שמשודרת במסגרת שידורי קשת החל מנובמבר 2003.

יור יש עתיד יאיר לפיד אמר, אין מנהיגות שנותנת דוגמא.

בעוד לפיד מנסה לפנות לאחיו העבדים, רני רהב קפץ. קרא הכל על יאיר לפיד באתר גלובס: יאיר לפיד יהיה ראש ממשלת ישראל. יש אדם עם מנת משכל גבוהה משל קרפדה, אשר הפרופוגנדה הארסית, הטיפשית, השקרית והשקופה של ״ארץ נהדרת״ עובדת עליו? כשנכנסתי לאוצר היו בין שבעת המנכלים שישה גברים ואישה. הנאום המצוטט ביותר מהפגנות הענק החברתיות של הקיץ האחרון היה בכלל שיר. לפיד, שהיה מחלוצי הפוליטיקאים בפייסבוק בישראל, כבר התהדר בעבר עמוד הפייסבוק של 'ארץ נהדרת' שכאמור מתברג במקום העשירי הוא בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר. ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון ל'כיכר השבת' • צפו (ארץ). יאיר לפיד = 14 מנדטים שלום לך, איש מצודד ויפה שמעתי אתה רוצה לקפוץ לפוליטיקה, כל הכבוד, מה יש לך להציע לנו? אנחנו צריכים שימות חייל כמו אתמול וכולנו נתאחד? יאיר לפיד מגיע לאולפן וביחד עם רני רהב הוא מנסה להסביר איפה הכסף. כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש. במקום זאת המשיך לפיד בסיסמאות הפילוג.

לאחר הדיווח שלנו אתמול על השמועות כי יאיר לפיד קרא לפעיליו להלחם בפייגלין, פייגלין התראיין לnrg ובראיון בהמשך לפרסומים אלו אוהדיו של משה פייגלין מתקיפים בחריפות את יאיר לפיד: יאיר לפיד. שאלתם שאלות מצוינות ובעיקר חלקתם איתי דאגה אמיתית לעתיד המדינה.

Post a Comment

0 Comments